DEN BEDSTE KUNDESERVICE FÅR DU HOS TOYOTA

05 september 2024

Det viser tal fra Loyalty Groups AutoIndex
Toyota-bilejere er dermed fortsat de mest tilfredse, når det gælder kundeoplevelsen i salgslokalet og på værkstedet.

Toyota indtager 1. pladsen igen

AutoIndex er den største tilfredshedsundersøgelse i bilbranchen i Danmark, som konsulentfirmaet Loyalty Group står bag.

Toyota indtager førstepladsen som det bilmærke, der både har de mest tilfredse værkstedskunder, og det bilmærke, hvor kunderne er mest tilfredse med forhandleren.

Vi takker alle vores kunder for den fortsatte store tillid til Toyota som billeverandør.

Toyota er suveræn på kundeoplevelse

Spørgsmålene er delt op i fire kategorier, hvilket skal give en dybdegående indsigt i bilejernes mening om bilmærkerne og deres kundeoplevelse hos forhandlerne og på værkstederne.

Bilejerne bliver spurgt til selve bilen, forhandler, værksted og loyalitet til mærket. Svarene viser, at Toyota-bilejerne især får en god oplevelse hos forhandlerne og på værksteder.

Blandt de 23 bilmærker, som blev undersøgt i AutoIndex, opnår Toyota en suveræn førsteplads på kundeoplevelse hos forhandlere og på værksteder.

  • I AutoIndex fremhæver Toyota-bilejerne blandt andet
  • Imødekommende og professionelt personale
  • Troværdig og professionel rådgivning før, under og efter køb af bil.
  • Høj standard i show-room og kundeområde.
  • Høj kvalitet og service på værkstedet uanset bilens alder.
  • Imødekommenhed og problemløsning på værkstedet.
  • Overholdelse af aftaler, når bilen er på værksted.

 

Om AutoIndex

AutoIndex™ er den største og mest omfattende af Loyalty Groups BrancheIndex-undersøgelser. Undersøgelsen afdækker private bilejeres oplevelse af og tilfredshed med deres bil, forhandler, værksted samt loyalitet overfor bilmærket.

De skandinaviske bilimportører af undersøgelsens 28 forskellige bilmærker anvender AutoIndex™ som et værktøj til at følge udviklingen i kundernes oplevelser og vurdere, hvordan de klarer sig i forhold til konkurrenterne på markedet.

 I målgruppen for AutoIndex undersøgelsens officielle resultater – private bilejere med 0-4 år gamle biler – er der anvendt i alt 17.442 af undersøgelsens besvarelser. De resterende besvarelser fra undersøgelsen anvendes i specialrapporter til branchen samt til forskning.