15 oktober 2021

Toyota giver den bedste service

Toyota indtager 1. pladsen igen

AutoIndex er den største tilfredshedsundersøgelse i bilbranchen i Danmark, som konsulentfirmaet Loyalty Group står bag.

For 21. år i træk indtager Toyota førstepladsen som det bilmærke, der både har de mest tilfredse værkstedskunder, og det bilmærke, hvor kunderne er mest tilfredse med forhandleren.

Vi takker alle vores kunder for den fortsatte store tillid til Toyota som billeverandør.

Toyota er suveræn på kundeoplevelse

Spørgsmålene er delt op i fire kategorier, hvilket skal give en dybdegående indsigt i bilejernes mening om bilmærkerne og deres kundeoplevelse hos forhandlerne og på værkstederne.

Bilejerne bliver spurgt til selve bilen, forhandler, værksted og loyalitet til mærket. Svarene viser, at Toyota-bilejerne især får en god oplevelse hos forhandlerne og på værksteder.

Blandt de 23 bilmærker, som blev undersøgt i AutoIndex, opnår Toyota en suveræn førsteplads på kundeoplevelse hos forhandlere og på værksteder.

  • I AutoIndex fremhæver Toyota-bilejerne blandt andet
  • Imødekommende og professionelt personale
  • Troværdig og professionel rådgivning før, under og efter køb af bil.
  • Høj standard i show-room og kundeområde.
  • Høj kvalitet og service på værkstedet uanset bilens alder.
  • Imødekommenhed og problemløsning på værkstedet.
  • Overholdelse af aftaler, når bilen er på værksted.

Om AutoIndex

Knap 25.000 bilejere har svaret på 120 spørgsmål om kundeoplevelsen med bl.a. bilen, forhandleren og værkstedet. AutoIndex bliver gennemført én gang om året.

Toyotas placeringer i AutoIndex
År Bedste forhandlere Bedste værksteder Bedste bilmærke
2023 1 1 4
2022 1 1 4
2021 1 1 3
2020 1 1 4
2019 1 1 4
2018 1 1 5
2017 1 1 4
2016 1 1 4
2015 1 1 5
2014 1 1 4
2013 1 1 4
2012 1 1 2
2011 1 1 1

 

De flotte historiske resultater levner meget at leve op til. Det har vi netop tænkt os Daugaard Biler.